Tuesday, March 31, 2015

Glad Påsk

Nu är det inte långt till påskhelgen och idag tänkte jag visa tre tags med påsktema. Dessa ska jag använda till mina jobbkollegor och ge dom något gott till helgen:




Som ni kan se är alla tagsen utformade efter samma layoutidé för att det skulle gå hyfsat snabbt att göra dom. Jag stansade ut tags från ett mönstrat papper vilket gör att jag får en fin baksida också. På kanterna har jag använt mörkbrun distress. Sedan stansade jag ut små etiketter i vitt papper och stämplade med Glad Påsk- stämpeln från Pysseldags som har en perfekt storlek i pysselsammanhang enligt mig! Bakom vintagebilden har jag satt en bit mönstrat papper och en bit spets. Därefter har jag dekorerat med lite blommor, fjädrar, halvpärlor och Stickles.

Alla mönstrade papper och vintagebilderna kommer från Reprint Hobby.

Så än finns det tid att få lite pyssel gjort till helgen!

Nu önskar jag er alla en äggstra glad påsk!
Kram, Carina

No comments: