Tuesday, February 03, 2015

Om jag var en ko

Tuesday means blog day for me over at Pysseldags, so it´s time for a post in Swedish today. I hope you can enjoy my creation anyway.

Pysseldags har en textstämpel som jag tycker är så himla skön:


Så det var inte så svårt att komma igång med en ny sida i min art journal:


Jag började med att kladda ner hela sidan med gesso. Sen stämplade jag rosa splattar över hela sidan. Sedan stämplade jag flickan (från Stampotique Originals) och textstämpeln från Pysseldags. Jag klämde dit lite washitape i olika rosa nyanser. Sen stämplade jag återigen med splatterstämpeln men i svart den här gången samt poststämplar och en textstämpel från hashtags-kitet. Som pricken över i monterade jag en liten nyckel med ett fint band om.

Hoppas ni blev inspirerade att leka lite med era färger!

I´ll be back soon with an English post....
Cheers, Carina

No comments: