Sunday, September 14, 2014

Vänner är som änglar

Igår var jag på en underbart härlig scrapträff i Hjo - Pocket Scrapbooking Skaraborg - och hade det stora nöjet att träffa både Ciza och Malin från Pysseldags! Klockan var sent när jag kom hem så därför är mitt inlägg lite sent.

Idag ska vi leka lite skattjakt! Jag har använt mig av digitala stämplar från Pysseldags och gjort en layout om gårdagen:


Kan hitta de tre stämplarna som jag har använt från Pysseldags?
Om inte så kommer svaret här:
Förutom de fina stämplarna från butiken har jag använt ett digital kit som heter A² = Absolutely Amazing kit av Studio Basics.

Och vad kommer det bli av detta kanske ni undrar? Antingen kommer jag att skriva ut det och sätta i mitt PL-album eller så kommer det med i min nästa fotobok där jag samlar mina digitala layouter!

Trevlig söndag! 

I´ll be back tomorrow again with a posting in English! 

No comments: