Sunday, August 31, 2014

Bloggdags hos Pysseldags!

Idag kommer jag att visa ett kort som jag har tänkt till en speciell person som har det lite tufft just nu. Vanligtvis brukar jag inte blogga kort så idag blir ett undantag:


Med de här härliga papperna från K-Design är det lätt att få till en lite mixed media/art journaling-känsla till dina alster. De läckra stämplarna från Pysseldags blir verkligen pricken över i:et tycker jag! Jag har dessutom chalkat alla papperskanter för att verkligen få det att se lite "shabby" ut. Dessa fina stämplarna har jag använt från Pysseldags:



I made this card as a CT-member at the Swedish stamp company Pysseldags. You can find the links above to all the gorgeous stamps I used for them. The patterned papers are also Swedish design by K-Designs.

No comments: