Sunday, May 18, 2014

Min vecka 12

Hejsan! Då var det dags för ytterligare en skön söndag och idag tänkte jag visa upp min vecka 12 i mitt PL-album:


Jag gillar verkligen att använda de små fina hastagstämplarna från Pysseldags i mitt album!Här kommer några närbilder så att ni ser tydligare hur jag har använt dom:




Du kan läsa mer HÄR om mitt inlägg hos Pysseldags idag söndag.

Här kommer några fler närbilder:
På kortet ovan har jag doodlat och handtextat till fotot. Det bästa är alltid att texta med en blyertspenna först så att man kan sudda om det blir fel. Jag kommer nog att göra det i fortsättningen även när jag skriver andra anteckningar så slipper jag mina fina felskrivningar.



På denna sidan har jag använt följande:
  • Midnight Core kit från Becky Higgins/ AC
  • Journalingkort från BoBunny
  • Journalingkort utskurna från mönstrade papper. Kan vara Glitz och Heidi Swapp
  • Washitape från bl a Pebbles och trädekorationer från Studio Calico.
  • Biljetten med kameran kommer från Fancy Pants.
  • Transparancies från Basic Grey och den gröna journalingcirkeln kommer från October Afternoon.
  • Stämplarna på titelkortet kommer från Technique Tuesday/Ali Edwards och alfabetet från One Little Bird.



No comments: