Sunday, March 09, 2014

Tre tags i art journal-stil

Idag bloggar jag hos Pysseldags om tre olika tags:

Ibland vill man bara göra något litet och då tycker jag att tags är suveräna! Denna gången har jag kombinerat dom med något av det som jag har kommit att gilla allra mest på det senaste och det är art journaling/mixed media.
Massor med färg, masker, stämplar och lite blingbling skapade jag dessa tre olika tagsen:




Tänk er samtliga med en stor blaffig rosett där hålet är så får ni hela bilden! ;D
Dessa läckra stämplar har jag använt från Pysseldags:
Förutom material från Pysseldags har jag använt:
  • Dylusions Ink Spray i olika nyanser
  • Stämplar från Hero Arts och 7Gypsies.
  • Vit akrylfärg, glitterpasta från Stamperia och Stickles.
  • Olika masker från Dylusions/Dyan Reaveley


No comments: