Wednesday, February 05, 2014

MER glada nyheter/ More happy news!

Hjälp vad tiden flyger iväg och det har hänt massor!!!! Jag bara måste börja med den mest spännande nyheten och det är att jag har kommit med i ett nytt DT för Pysseldags!


Jag kommer att blogga där på söndagarna med PL och mixed media-alster. Kul!!! Ni får se till att titta in på deras blogg på söndag då det kommer en liten presentation av mig... Länk hittar ni till vänster här i min blogg.

OK - now over to some English again. (I just wrote that I´m a new team for Pysseldags in Swedish - yay!)
In the digital department I got lots of new stuff to show you. First off is the new Scrap Pack from Scrapstacks that really have some wonderful kits in it:


My two layouts so far:


This past Sunday it was time for a new post over at Allt om Scrap and it was about doing something inspired of the Olympic Games. I came up with this layout:

Credits: Mitten Weather by Ju Kneipp Designs

Please click HERE to read more about it over at Allt om Scrap!

No comments: