Sunday, December 22, 2013

Dan före dan före doppardan....

Julafton närmar sig med stormsteg och jag är supernöjd med att jag faktiskt hann göra alla mina julkort OCH fick iväg dom i tid med julportot! Förra året skickade jag inte ett enda...
Jag tänkte att jag skulle visa upp dom här i bloggen, men halvvägs genom att jag la dom i kuverten så kom jag på att jag inte hade fotat dom - gaaaah! Så idag visar jag ena hälften av de jag hann fota och imorgon kommer resten:

Alla mönstrade papper kommer från Reprint liksom blomman och de fina banden.

Mönstrade papper och pärlor från Reprint. Spetsen kan vara från Inkido - men jag är osäker. Stämpelmotivet kommer från Saturated Canary och är färglagt med Spectrum Noir.

Återigen ett kort med material enbart från Reprint.
 Jag diggar att motivet passade perfekt i en die från Spellbinders!

Alla papper och blommor kommer från Reprint. Jag brukar vanligtvis inte gilla Magnolia, men den här tycker jag är fin! Den är färglagd med Spectrum Noir.

Mönstrat papper från Reprint. Stämpelmotiv från Mo Manning 
färglagt med Spectrum Noir-pennor och utstansat med en die från Spellbinders.

Även här är papperna och banden från Reprint. Här är ett annat stämpelmotiv från Mo Manning - också det färglagt med Spectrum Noir och utstansat med en Spellbinders die.

Pappret med hjärtan kommer från Reprint och remsorna med de fina julhjärtanen kommer från Pion Design. Stämpelmotivet kommer från Saturated Canary och är färglagt med Spectrum Noir.


No comments: