Saturday, November 16, 2013

Shopping!!!!

Det blev visst en lite senare uppdatering än vad jag hade tänkt mig. Veckan har varit fullspäckat med massa jobb så det blev inte av förrän idag....

Jag har ägnat lite tid åt att shoppa på nätet de här två dagarna. Från början var jag på jakt efter ett par nya, bruna stövlar. Jag har kollat överallt i stan men inte hittat några som var som jag hade tänkt mig. Som tur var hittade jag stövlar på Zalando och har skickat efter två olika par så att jag kan välja i lugn och ro - de har ju fri returfrakt! Ett par tröjor slank också ner i beställningen av bara farten. De här stövlarna väljer jag mellan:



...och här är tröjorna som jag hittade:


Sen hade ju Panduro ett kanonerbjudande igår och idag - 20% pga fotbollsmatchen mellan Portugal och Sverige - OCH fri frakt! Kan det bli bättre? Så jag slog till och skickade efter två väskor som jag har spanat in till när jag ska på scrapbookingträffar:



Dessutom köpte jag den här urläckra stjärnan som är hela 50 cm. Den kommer att bli perfekt att sätta på väggen för julkort till att börja med, men den kommer nog att få en permanent plats i köket......


Vad köpte jag på Falköpingsmaran då? Det ABSOLUTA bästa köpet var att jag fick tag i Midnight Core kit till mitt PL som gulliga Helena på Scrapfabriken hade fixat åt mig!


Sen blev det liiiite papper från Pion Design, PapirDesign och tre ark cardstock. Jag köpte även lite fina stämplar från Gummiapan:



Jag ska faktiskt erkänna att jag köpte fler stämplar från Gummiapan i veckan. De är ju så vansinnigt billiga - och fina!


Efter allt detta blir det till att hålla i plånboken! Ha det gott allesammans!
/Carina

No comments: