Saturday, October 12, 2013

Jag ska berätta en liten hemlighet....

Efter mycket tanke - och övertalning från vänner och familj - har jag bestämt mig för att avslöja en liten hemlighet....Jag designar papper och stämplar för det svenska företaget Reprint och JA jag är stolt över vad jag har gjort!!! Och med det sagt så delar jag härmed med mig av mina papper som jag har designat sedan sommaren 2012. Jag hoppas att ni gillar vad ni ser....

Sorry all non-Swedish reading peeps for this post since it´s all in Swedish. It´s about how proud I am that I´m designing papers for the Swedish company Reprint Artstamps! Yeah - like real scrapbooking paper! How cool is that????  I think you get the most of it anyway....

Nytt för hösten  2013 är Harvest Time:





och Outdoor Christmas:






The Summer Collection släpptes 2012:


                              
                            
                                            

våren 2013:




Höst/Jul 2012:






Dessutom har jag gjort en massa klippark och designat mönstrena till alla A4-papprena.
Imorgon tänkte jag dela med mig lite av de stämplar som jag har gjort....

Jag skulle bli JÄTTEGLAD för alla kommentarer här vad ni tycker! Har ni önskemål på papper skulle jag också vara jättetacksam för alla förslag. Jag kan dock inte lova nåt eftersom det är Reprint som bestämmer i slutändan vad som går i tryck.

Ni ska veta att det är MYCKET som jag har gjort som inte har resulterat i någon färdig produkt och det tar tid att göra dem. Men jag tycker att det är superroligt att få jobba med detta och jag är SÅ TACKSAM över att Marie och Ulrika låter mig designa för dem!!! Det är en fantastisk känsla att se någon som har skapat något med de papper som jag har designat!

Ha det gott allesammans!
Kram, Carina

2 comments:

Ami said...

Så roligt att du äntligen berättar! Heja! Det är så vackra papper du gjort.

Primia said...

Glad att du är stolt och att du berättar om det du designat.
Tycker om din stil och papper :)
Kram!