Monday, June 17, 2013

Vilken superhelg - och vilken supervecka!!!!

Hela helgen har jag spenderat nere hos Reprint tillsammans med nästan hela DT-gänget och goa Marie och Ulrika. Vi har planerat, pysslat, skrattat, varit allvarliga, badat i poolen, ätit gott och druckit gott. Det har varit fantastiskt kul att umgås allesammans och så härligt att vi alla har träffats "på riktigt". Jag är verkligen lyckligt lottad att få umgås med så många goa och fantastiska vänner! Här är lite sköna bilder:

                   Hela gänget samlat: Milo, Ulrika, Annelie, Ulrika, Marie, Angelica och Lisa



 Det fantastiska landskapet:


Gött i poolen - och solen sken fortfarande:


Marie fixar med middagen:


...och nu VRÄKER regnet ner....


Den supergoda maten avnjöt vi i vinkällaren:


Söndagslunchen -för vad vore en träff hos Reprint utan smörgåstårta?


Lite smått och gott fick jag med mig hem.....


Denna gången blev det också en liten omväg via Ge-kås, men fy vilken tid det tog i kassakön! Kassörskan måste ha rekord i seghet....


Imorgon åker jag och mannen till underbara LONDON och jag är verkligen supertaggad!!! Det ska bli så vansinnigt kul! Sämre början kunde man ju ha på sin semester....

Ha det så gott allesammans för nu tar jag paus från bloggen i två veckor!
Kramelikram/Carina

Tomorrow I´m leaving for lovely LONDON with my hubby and I´m so excited! We´re gonna have so much fun! You could do worse start of your vacation.... 

Have it wonderful everybody and I will take a break from the blog for two weeks from now!
Hugs, Carina

No comments: