Thursday, May 09, 2013

Project Life på svenska

Project Life är en starkt växande trend i Sverige och vem kan väl inte förstå det? Jag själv sysslar med detta och tycker att det är otroligt kul att dokumentera vår vardag - lite som en modern dagbok kan man väl säga!

Det finns många olika sätt att tolka detta och det är så kul att surfa runt på nätet och på Pinterest där man kan få massor med tips och idéer.

Just nu ligger jag själv lite efter - har 8 veckor att dokumentera - men jag har lyckats skriva ut alla bilderna och har sorterat dom i sina plastfickor. Nu återstår bara det kuliga pillet med att skriva och dekorera....

MEN detta inlägg hade jag inte tänkt ägna mig åt att gå in djupare på vad PL är utan jag har nåt att dela med mig av som ni gärna får använda. Det är svårt att få tag i svenska PL-freebies och journalingcards så jag har gjort några egna på datorn:


Om du klickar HÄR kommer du till en nedladdningsbar fil. Alla korten ligger tre och tre färdiga att skriva ut i A4-format. Om du använder dom får du gärna skicka mig en länk! Och som alltid är ett litet tack uppskattat.... ;D

Ha det gott!
Kram, Carina

No comments: