Sunday, March 10, 2013

Trött och förkyld - men glad!

Igår spenderades nästan hela dagen på Haboscrappen och som vanligt träffade jag en massa härliga människor! Både såna jag känner sen innan men också nya trevliga bekantskaper.
Den här gången lyckades jag skapa inte mindre än fyra alster vilket känns mycket bra. Ändå hann jag med att både mingla, shoppa och gå på en härlig massage!

Tänk att en hel scrapbookingbutik kommer till träffen med en massa läckert! Det känns dock skönt att jag inte föll för frestelsen och köpte en massa mönstrade papper. Det blev bara några från Pion Design och Papirdesign.

Det jag blev mest stolt över var att jag vann en av utmaningarna med en layout! Utmaningen var att tolka ett av Inzpiras omslag:


Min tolkning blev så här:


Material:
Papper - Pion Design, tårtpapper - BoBunny, svensk textstämpel, bling, metallklockan och de fina blommorna - Reprint, fjädrar - okänt märke, tissue tape - Tim Holtz, fjärilar urklippta från ett mönstrat papper - PionDesign, alfabet - October Afternoon samt klockstämplar+ engelsk text - Inkadinkado

Sen bidde det ju tre kort också som jag visar detaljbilder av. De ska läggas ut i sin helhet i Reprints blogg under de kommande veckorna:




Nu ska jag gå och försöka kurera min förkylning inför jobbveckan med att krypa ner under en skön filt i soffan framför tv:n.

Ha det gott - kram!
/Carina







3 comments:

Primia said...

Tack för igår, roligt att träffas.
Krya på dig!
Kram!

Cinna/Carina said...

Tack snälla!
Det var jättekul att träffa dig också - kram

Cinna/Carina said...
This comment has been removed by the author.