Thursday, January 03, 2013

Ett litet kort.....A little card


Det är nog fler än jag som känner att det är skönt att ta en liten paus nu från julkorten och som ni förstår kommer det "vanligt" kort idag...

Jag har gått loss med mina distresser i olika gröna och rosa nyanser och här har ni slutresultatet:


Grunden är ett vanligt vitt cardstockark som jag har gått över i omgångar med distresserna och ink blending tool. Därefter stämplade jag olika swirls och motiv med Moss Green. Slutligen gjorde jag alla kanterna mörkare med Vintage Photo.
Tagsen har fått lite ruffiga kanter och är dekorerade med pärlband. En brun brad håller ihop dom.
Dessutom fick jag med några av de nya blommorna från Reprint som är superläckra!

Yesterday I blogged over at Reprint with this little card. I really had loads of fun playing with all kinds of green and pink distress inks to make the background. I also added some stamping in dark green. I assembled two tags with a brad and decorated with pearl ribbons, lace and flowers.
Everything I used for making this card comes from Reprint.

For full credits, please click HERE.

Cheers, Carina

No comments: