Wednesday, December 12, 2012

Det lackar mot jul....

Hej allesammans!!!
Jag har inte glömt bort bloggen - har helt enkelt inte haft nån tid känns det som. Jag har börjat jobba heltid efter en längre sjukskrivning, utvecklingssamtal med mina elever, olika uppdrag som ska göras och ovanpå detta JUUUUL! Jag älskar julen och allt vad det innebär, men det är svårt att hinna allt som man vill.

Som exempel kan väl nämnas att jag trodde att jag hade gjort klart alla julkort, men när jag räknade ihop det insåg jag att det saknades 6 st! Så igår jobbade jag hårt och fick ihop två stycken till. De kommer att ligga ute i Reprints blogg idag onsdag.

Igår fick jag också det nya numret av Inzpira - och lilla jag har fått in TVÅ olika alster denna gång:




Hi all you English readers! I haven´t forgotten you, but this time my posting will be mostly in Swedish. As you can see above I´ve been published twice in the new issue of the Swedish craft magazine Inzpira. I also been freaking out over the fact that I´m lacking with my christmas cards so I finished two yesterday that will be presented in the Reprint blog later today.

Jag har såklart gjort en del digitala scrappar också:






Credits: The Merry Elements and The Merry Papers by Rebecca Wagler, DHD


Credits: My Sunshine by Juliana Kneipp, SSD


Credits: Oh Happy Day by Zoe Pearn & Mari Koegelenberg, SSD

Senare idag blir det förhoppningsvis lite mer julkortstillverkning, men framförallt ska jag förbereda mitt inlägg hos Allt om Scrap till på fredag.... ;D

Och glöm inte - idag kl. 12.12!!!! Vad gör du då???? ;D

Ha det gott allesammans!/ Have it great!
Hugs from Carina


No comments: