Thursday, November 15, 2012

Tändsticksaskar!

Jag tycker att det är rätt trevligt att pynta upp tändsticksaskarna så här års. De brukar ju ligga framme hemma hos oss nu när vi tänder så mycket ljus så är det ju kul om de ser lite fina ut. Dessutom är det ju perfekt till det där speciella motivet eller bara för att göra åt lite spillbitar. Än så länge har jag gjort tre olika:

En med ett turkost bakgrundspapper, utstansade och blingade snöflingor (sorry för det dåliga ljuset...)


En med lite vintagekänsla och julröda accenter:


Den här med den goa tomten blev nog min personliga favorit:


....och baksidan:


Materiallista:
  • Mönstrade papper från Reprint. Flickan och tomten kommer från två tagspapper.
  • Pärlor, spets, rutigt band, blommor och stämpel från Reprint.
  • Bling från Panduro och CC Hobby.
  • Stans från Martha Stewart
  • Chalk och stämpeldyna.
  • Tändsticksaskar ;D
Nu ska jag återgå till pysselbordet där jag håller på och färglägger stämpelmotiv....
Ha det gott!
Carina



No comments: