Monday, October 22, 2012

Haboscrapen

Hejsan!
I lördags var jag på Haboscrapen och det var väldigt kul! Det var första gången som detta genomfördes och de som höll i detta heter Emelie och Marit. De hade ordnat de sååå himla bra på Bränningeskolan med både mat, fika och olika tävlingar!
Dessutom var butiken Scrapfabriken (från Uddevalla) där med massor av kul saker! Så jag kunde ju inte motstå att shoppa lite fastän jag inte hade tänkt mig nåt alls...*fniss*
Detta var det som jag fick med mig hem:

Lite smash-grejer och en stans från Martha Stewart:


Jätteläckra papper - är stolt över mig själv att jag bara köpte tre. Har ju hur många som helst hemma...hrrrmm...


Nytt för mig var dessa fina stämplar. Den söta kalven är från Nellie Snellen och de andra - som är ganska små i verkligheten - kommer från Gummiapan:


Och tro det eller ej...Jag brukar aldrig vinna något på utlottningar men den här gången gjorde jag det! Ett romantiskt litet kit från Melissa Frances som passar mig perfekt:
Nu sprutar idéerna och inspirationen så det är bara att hänga på! Det är det bästa på de här träffarna - förutom att träffa alla likasinnade....
En bonus var också att jag fick lite DT- jobb gjort så det kommer jag snart att dela med mig av här.

Kram
Carina




No comments: