Wednesday, July 11, 2012

Regn, regn, regn.....

Ska det ALDRIG bli riktig sommar i år? Jag börjar starkt tvivla på det just nu - men än är inte hoppet ute....MEN om man ser det från den ljusa sidan (ååååh, så vitsig man kan va!) så blir det ju massor med tid till pyssel inne!

Idag så bloggar jag hos Reprint med ett riktigt sommarkort:


Klicka HÄR för att komma till deras blogg för att få all info om vad jag har använt....

Det är lustigt vad det kan suga i shoppingtarmen just nu. Igår var jag inne i stan för att handla och kunde absolut INTE låta bli att slinka in på Noa Noa som har sommarrea just nu. Jag gick därifrån en linneklänning och ett linne rikare (och några kronor fattigare...), men tänkte att det är jag fasen värd! Fyndade också en blus på HM till ruskigt billig penning. Här kommer några -inte så fantastiska - bilder på härligheten:

 

Ha det gott allesammans!


No comments: