Tuesday, February 21, 2012

Some new digital ones

Hejsan allesammans!
Så var sportlovsveckan över för den här gången och nu är jag tillbaka på jobbet igen. Idag är det verkligen en underbar dag för det är ju Fettisdagen och jag hoppas verkligen att du med har njutit en god semla!


Mitt foto på semlan jag avnjöt idag från bästa konditoriet! <3

Imorgon bloggar jag hos Reprint igen, så det får jag vänta med till imorgon med att visa upp. Men jag kan ge en liten ledtråd - jag har bl a använt de här papprena:



Now over to some English since I´m gonna show my latest digital layouts. Here´s what I made since the last time I blogged:


Credits: Indulgence kit and add-ons bundle by Laitha´s Designs.


Credits: Heart Beat collab by Siamese Studios and The Urban Fairy, ScrapMatters.


Credits: Knowing Life by Simply J Studios, ScrapMatters.


Credits: Kissable - elements, Kissable - word tags and Kissable- papers; all by Simply [Kat] Designs, ScrapMatters.


Credits: Peacock Dreams by Siamese Studios, ScrapMatters.

*************************************

Sooo how are you spending your Tuesday evening? I´m gonna watch tv tonight and such a no-brainer it is...First Top Model Sweden then a double of Project Runway. Gotta have my weekly dose of Tim! So nice with programs that you just can chill and don´t think so much! 

I´ll probably get back here tomorrow already... ;D

Hugs/Carina



No comments: