Wednesday, February 15, 2012

Nytt kort hos Reprint idag!

Hejsan allesammans! Nu kände jag att det verkligen var läge för lite svenska igen i bloggen!
Hi everyone! Just telling you that most of my posting will be in Swedish today....

Jag har fått en ny bloggdag hos Reprint så hädanefter kommer jag att se till att det finns nåt nytt där varje onsdag. Och som ni förstår har jag gjort ett inlägg idag med ett kombinerat kort/kokbok som fanns med bl a på Formex-mässan:




Klicka gärna HÄR för att läsa mera på Reprint-bloggen.

Jag har lyckats göra en ny digital layout också med en massa läckert från Ju Kneipp som du hittar hos CatScrap:


Bilden är länkad till mitt galleri hos CatScrap för full info.

Idag fick jag också ett nytt DT-paket från Reprint fullt med godsaker som gör att det riktigt kliar i fingrarna att komma igång! Ni må tycka att jag är partisk, men de nya papprena från Reprint är riktigt läckra! Today I got a new DT-package from Reprint Artstamps full of goodies that just makes my fingers itching with desire to start creating. You might think I´m bias here but the new papers from Reprint are soooo lovely. Here some examples....

Vad sägs om ......
de här vinettiketterna till exempel:


Supergulliga tags:

Påskpapper:


till studenten:


till barnkalaset:


till någon speciell:


.....det här var bara några exempel..... ;D

Ha det gott!
Cheers everyone!
//Carina















No comments: