Tuesday, February 28, 2012

Äntligen...

Nu var det dags att ta tag i saker och ting.

Till att börja med tog jag ett beslut om att vila från Facebook ett tag.  Det känns bara så rätt just nu. Jag vill prioritera min tid till andra saker för tillfället.
Förhoppningsvis kommer det att märkas här i bloggen för det hör till en av de sakerna som jag vill bli bättre på. Jag har dock svårt för att bestämma mig för om jag ska bara skriva på svenska, engelska eller både och. Det får väl bli lite blandat när det passar....

Och idag för första gången på evigheter var jag ute och TRÄNADE! Håll tummarna för mig att jag kan hålla ångan uppe! Jag hittade det här träningsprogrammet tack vare en vän via Pinterest:




Helgen som gått har varit fantastiskt kul! Min kära vän Annelie var här med dotter och det var så otroligt trevligt. Vi längtar tills vi kan träffas igen...

Förra veckan glömde jag att visa vad jag la ut på Reprints blogg. Därför tänker jag slå två flugor i en smäll och visa både den OCH denna veckans alster:





Länken till layouten hittar du HÄR och till kortet HÄR!

När det gäller det digitala har jag skapat denna sen senast:


Jag har använt ett digital kit av Siamese Studios, ScrapMatters som heter Luscious. Klicka på bilden för att se fullständig lista över vad jag har använt.

Längre fram i veckan eller till helgen ser jag fram emot att testa min "nya" leksak - QuicKutz Silhoutte. Såååå spännande!

Ha en fortsatt trevlig vecka! / Carina

No comments: