Monday, October 10, 2011

Trött men glad!

Hela helgen har jag spenderat nere hos Reprint och haft en kortkurs för deras återförsäljare. Vi gjorde ett värmeljuskort - ja, jag envisas med att använda den svenska namnvarianten istället för “teljuskort” ;D Ni som vill se får vänta till lördag då jag kommer att blogga om det både här och på Reprints egen blogg.

Det var fantastiskt kul att träffa alla trevliga människor – Marie, Ulrika, Therese, Ulrika M, Marie W och framförallt bästa vännen Annelie! <3 Sen får jag ju inte glömma Miia, Johan och alla andra ÅF…..Ni är så sköna!

Jag fick ju såklart med mig en hel del kul grejer som kommer att användas framöver – lita på det! Det var många fina stämplar bland annat.

Som grädde på moset kom ett DT-paket från Kortmakaren idag. Även det fullt med pysselgodis… <3

För er som inte har besökt Reprints blogg i helgen så visar jag nu upp mina alster som jag bloggade om i lördags – bilderna är länkade till Reprints blogg för all info:

111002-012

111004-019

********************************************

There´s gotta be some room for my latest digital layout:

trafalgar111006

I used this gorgeous new kit from Erica Zane at CatScrap:

image

Now it´s getting late here so time for some telly! Have a wonderful day/evening/night wherever you are!

/Carina

1 comment:

Stämpelfabriken said...

Vi var oxå trötta men glada:)Och när man har roligt orkar man allt!
Fin blogg har du!
Kram