Sunday, October 02, 2011

Nu…..

…är det hopplöst länge sedan jag uppdaterat bloggen. En stor bidragande orsak till att jag inte har hunnit med är den här sötnosen:

Now..it´s been way too long since I updated the blog. One of the main reasons for this is this little cutie pie:

111002 018

Det är vår lilla hundvalp Molly som snor all tid! It´s our little puppy Molly who snatches all my  time!

Så nu blir det turbouppdatering och det blir lite hullerombuller….So now it´s time for a speed update and sorry guys, mostly in Swedish from now on…

Igår var jag på den supertrevliga Vätterscrappen som anordnas av Hildas Rum i Tenhult. Det var fantastisk kul att träffa så många goa vänner och bekanta OCH få en massa inspiration. Stort tack till Lisbeth som såg till att vi kom iväg och kram till Angelica och alla tjejerna som hade fixat så fint! Jag fick faktiskt en hel del gjort…Bland annat det här kortet med spöket Laban och hans syster Labolina:

vecka-39

Du hittar mer info på Kortmakarens blogg.

Dessutom hann jag göra lite åt Reprint, men det får ni inte se förrän nästa lördag! Jag kan bjuda på en liten smygtitt:

111002 012111002 022

Hmmm…insåg också att förra veckans kort för Reprint inte heller har presenterats i bloggen så här är det:

110919-038

Jag kan ärligen säga att tomten blev en ny favorit när jag hade färglagt den – så mycket finare än den såg ut på förhandstitten… ;D Se mer om kortet HÄR!

Så över till snabbpresentation av alla mina senaste scrappar och hybrider…Bilderna är länkade till produkterna. All product images are linked…

perfectmemories110930

imageimage

finallyfall110930

kit-folderimage

molly1-110929

imageimage

fun110921

image

camdenlock110917

image

konfa110916

image

kort110929

image

Now I´m off! Have it wonderful – wherever you are…

Carina

No comments: