Friday, September 02, 2011

Nu kan jag avslöja mitt nya DT-uppdrag…

Jag är så glad och hedrad över att ha kommit med i Designteamet för

 

Logotyp

 

I veckan fick jag mitt första DT-paket med JUL-inspirerade grejer så nu får man väl värma på glöggen och spela lite julmusik för att komma i rätt stämning… ;D

Jag bara säger en sak – vänta tills ni ser deras nya underbara EGNA papper!!! så fina!

*******************************

Idag (och igår…) är också releasedag för många digitala godingar som jag självklart vill dela med mig av……Today – and yesterday – is release day for many digital goodies that I certainly wanna share with you.

Alla kit är länkade – all kits are linked!

First all of these from Mari Koegelenberg:

folderfolder (2)

mkc-portobello_road-ap_LRGfolder (3)

My layout:

portobelllomarket110828

Laitha´s Designs is rereleasing the Renaissance collab kit:

lth_renaissance_k

….and I made a new layout with it:

mother110901

Since it´s a new month ScrapMatters has a new Mix-a-kit going. Here´s the parts I got – so far…..

dbd_dandelion_ppdbd_dandelion_alphadbd_dandelion_eleimagehaynay_lessmore_previewjlabre-denimanddaisies-ep_LRGjlabre-denimanddaisies-pp_LRG

My layout:

kaffepaus110831

You can also grab this gorgeous kit by Elise´s Pieces and Kim B:

Folder

I´ve used it already but it´s for a challenge next Tuesday.

Lucky as I am being on so many great Creative Teams I hardly ever buy kits but when I saw this I couldn´t resist it:

folderfolder

I just love fairies!

My layout:

saganomringen110901

Oh gee this got to be a long post but I´ll top it with my layout for the Matter of Choice challenge over at ScrapMatter which is WATER:

juli2011-110830

I used a kit by Amy Stoffel called Sand beneath my feet.

Ha en underbar fredag! / Have a wonderful Friday!

/Carina

No comments: