Wednesday, September 14, 2011

Mitt senaste alster för Kortmakaren

Här är kortet som jag gjorde till Kortmakarens blogg i söndags:

höstmys110829

I mitt senaste DT-paket fanns ett vitt hjärta som jag har färgat in med distresser. På hjärtat använde jag stämpeln Höstmys som jag embossade i guld. Kanterna har jag prytt med gamla notpapper. De stora filtblommorna och metallblommman hittar du också hos Kortmakaren. Där hittar du också ricrac-bandet och det läckra bakgrundspappret kommer från Lauderdale pad från Basic Grey.  Jag har också använt mig av min Doily Lace stans från Martha Stewart.

Ha det gott! / Carina

3 comments:

Angeljet said...

This card is gorgeous, Carena!!!!!!
I love the warm colors of it.

ulrika said...

Åh vilket underbart kort Carina! Verkligen mysiga höstfärger, det här gillade jag verkligen! Kram!

Veronica Tingvall said...

snyggt med notpappet som bård runt hjärtat!