Sunday, July 31, 2011

Tillbaka från London

Jag har just avnjutit några hektiska men fantastiska dagar i London med familjen! Det är alltid lika kul att åka dit. Denna gång hade jag verkligen spenderarbyxorna på. Vad sägs om de här fynden:

Londonfynd110731 copy

  1. Plånbok från Cath Kidston
  2. Parfym – Donna Karan
  3. ProMarker pennor – både vanliga och vattenbaserade
  4. Pärlor
  5. Kjol från Esprit
  6. Ännu mer pärlor…
  7. Steampunk softies – för att göra egna steampunkfigurer! Yay!
  8. Silverring
  9. Moleskine water color book, sepiafärgade Faber Castell-pennor, penselpennor
  10. Roliga knappar och nyckelringar
  11. Mapp från PaperChase
  12. Pennor och sidflikar från PaperChase
  13. Lite souvenirer från National Gallery
  14. Två Photoshoptidningar + en inredningstidning.

Dessutom coola porslinsmuggar från Starbucks som jag av någon anledning inte hade fotat just nu…

Det bästa med resan: Svårt att säga men den guidade Jack the Ripper.- touren var mycket spännande!

Det sämsta med resan: Att jag stukade foten på ojämn kullersten första dagen och går med stödbandage sedan dess… Ledsen

Jag kommer snart att återkomma med lite mer bilder från min resa + lite alster som jag har filat på.

Ha det gott allesammans! /Carina

No comments: