Tuesday, June 07, 2011

Pust i värmen!

Sitter ni också och svettas för fulla muggar? Här är klockan knappt 10 på förmiddagen och det är redan 25 grader här. Jag är på väg in till stan för att fixa en del ärenden innan hettan blir för olidlig…Tänkte bara slänga in lite på bloggen först!

Idag fyller Pernilla – nya ägaren på Kortmakaren – år!!!! GRATTISKRAMAR i massor från lilla mig!

Kolla in dessa erbjudande från Kortmakaren idag och denna vecka:

I dag fyller jag år och det vill jag fira. Jag är barnsligt förtjust i paket och hoppas att jag får riktigt, riktigt många idag. Men det är ju lika roligt att ge som att få, så därför får alla som lägger en beställning över 100 kr i dag den 7 juni ett paket av mig och det är Kortmakarens omonterade stämpel Stort paket (värde 60 kr). Så va med och fira min 37 års dag.
Hälsar Pernilla

Veckans erbjudande

Vilken vecka! Nationaldagen, Pingst, skolavslutning och min födelsedag (läs Pernillas). Det ska vi fira! Och vad passa då bättre än ett blågult erbjudande?
När du handlar för 250 kr skickar vi med en Memories Dye Ink i färgen Mango värde 78 kr. Handlar du för 500 kr skickar vi också med två burkar embossingpulver i färgerna Blue Ribbon och Daffodil (värde 50 kr). Och som pricken över i:t, handlar du för 750 kr får du även med en Memories Dye Ink i färgen Blue (värde 78 kr). Totalt värde på erbjudandet är 206 kr.

Erbjudandet gäller 6/6 - 12/6

**********************

I´m melting away here! More than 25 degrees C and it´s just 10 am!

Today I can show you my latest layouts for the Tuesday Template challenge over at ScrapMatters:

First I made this one using Destination: Vacation collab by Jeanine DeOre and Elise´s Pieces, ScrapMatters

gowithyou110602

image

This template was so fun so I decided to use it again – this time I rotated it 180 degrees. I found this kit that is absolutely to die for if you´re anything like me when it comes vampire stuff: Breathe Me: Mega Fanpire Kit by Amy Stoffel, ScrapMatters.

tb110603

image

Now – if anyone wonders about the pics in the layout above I took photos with my camera on images in magazines and posters….

***********************

I might be back later today…….

Have a fab day!/Carina

No comments: