Wednesday, June 22, 2011

Onsdagsfunderingar

Hej Hopp! Insåg när jag kollade på bloggen att det ser ut som jag är värsta egot på mitt Flickr-konto…Jag höll på och latja med iphonen för att få till nån bra bild på nya frisyren och hade svårt att välja. Bäst att ladda upp lite nya bilder så att det finns annat att lägga ögonen på än mitt fejs…*fniss*

Idag ska det bli fika med tjejgänget igen, men idag dissar vi fiket och sitter hemma hos en av oss. Ska bli kul att sitta och prata och fika!

Sedan ska jag nog ge mig på nån mer av utmaningarna till Svensk Scrapbookings midsommarcrop. Tänk om mina nya stämplar från Kortmakaren hinner komma? Jag är ju bara tvungen att visa upp vad jag har beställt…

  • My type – Hero Arts

image 

  • Steampunk Paddington – 7Gypsies

image

  • Vimplar – Jenni Bowlin

image

  • Life of the party- Birthday – Hero Arts

image

Jag har redan fullt av idéer om vad jag ska göra… ;D

Ha en underbar dag allesammans! /Carina

No comments: