Monday, June 27, 2011

Mitt sista bidrag till Midsommarcropen…

Tiden – men framförallt orken – fanns inte till att vara med i alla utmaningarna i Svensk Scrapbookings midsommarcrop. Det var många som jag var lockad av att delta i, men det är bara att acceptera förutsättningarna. Det finns ju trots en anledning till att jag är sjukskriven…

Så mitt sista bidrag blev till “Färgutmaningen – Kort 3”. Färgerna rosa, grönt och turkost skulle alla vara med och såhär blev det…

färgutmaning

Det fina stämpelmotivet från Hero Arts (inhandlat hos Kortmakaren), är färglagt med distresser. Blommorna är dekorerade med blingstenar från Reprint. Ramen som fågeln sitter i/på är ifylld med Glossy Accents. De mönstrade papprena kommer från Tilda Design/Panduro och Prima. Sammetsbandet är från Kortmakaren.

*********************

Idag kom mina stämplar som jag beställt från Kortmakaren och de uppfyllde verkligen förväntningarna! Ser verkligen fram emot att göra kul saker med dem!

Imorgon ska jag och bästa svägerskan åka till Hildas Rum för första gången – det ska bli kul! Liiiite spenderarutrymme finns allt = livsfarligt!!! Hehehe…

Ha det så gott allesammans!

No comments: