Friday, June 17, 2011

Hej på er…

Tusan vad tiden har rusat iväg och jag har varken haft tid eller ork att uppdatera…Förvånad

Denna veckan har varit helkörig + att jag har en liten downperiod just nu. Men det blir väl bättre snart igen.

Jag ska börja med att dela med mig av vad jag visade i Kortmakarens blogg i onsdags:

minikort5minikort4minikort3minikort2

Alla dessa kort är minikort på 6x6 cm. Alla stämplar som jag har använt till korten kommer från Kortmakaren. Om du klickar HÄR kommer du till mitt blogginlägg där för en fullständig lista på vad jag har använt. Det enda som inte kommer från Kortmakaren är blingfjärilen och blingblomman. De kommer från CCHobby. Allt är stämplat och infärgat med Distress Ink-dynor från Tm Holtz/Ranger.

Sedan har det såklart blivit en hel del digitalt och ett nytt hybridkort. Här är allt ögongodis som jag har jobbat med:

Of course I´ve been making digital stuff too and a new hybrid card. Here are all the goodies I got to play with:

ezane-ldrag_sultrysummerezane-ldrag_sultrysum-aolth_goodfeeling_k_01imagefolderfolder (2)

sfancy-funkylane-previewsfancy-templateset02-buttons-preview

Först mitt hybridkort som jag blev väldigt nöjd med. Det fick dottern när hon slutade nian. Jag tyckte att stämpeln passar henne – hon ska gå på Bild & Form estetprogrammet på gymnasiet…

This is my hybrid card that I made for DD when she finished school:

110530-038

Credits: Sultry Summer Add-On by Erica Zane and LDrag Designs, ScrapMatters. Digital stamp colored with ProMarkers from Some Odd Girl. Flowers from Prima.

Här kommer mina senaste digitala scrappar:

Here´s my latest digital scrapbooking pages:

us110604invisible110614mc110613sommarminnenofelia110616

****************************************************************’

Jag vet inte hur er helg ser ut men jag har ett fullbokat program! Imorgon lördag får vi massor med gäster för att fira min 40-årsdag och att dottern har slutat 9:an.

På söndagen ska jag på Scrapträff på Hildas rum med några tjejkompisar vilket ska bli MYCKET trevligt!!!!

Så ha en underbar helg allesammans!/Carina

1 comment:

Sara-SaGam said...

Tack detsamma!