Friday, June 03, 2011

Härligt med fredag! Fabulous Friday!

Vilken klämdag! FANTASTISKT väder ute och en massa annat roligt som väger upp idag….

OK – let´s start with the digistuff today shall we?

I got some new goodies to show you. First some new awesome stitches from Erica Zane – and I loooooove stitches!!!!

image

Here´s my layout with using the black one´s + Erica´s kit Happy Snapper:

closeup110601

From ScrapMatter´s I also got these two that I´ve scrapped with, but can´t show until Tuesday since they´re for the Tuesday Template challenge over there…

imageimage

My sneakpeaks….

gowithyou110602tb110603

And on top of this I got the new files from TDD and they´re sooo good this time!

**********

Idag kom mitt månadspaket från Mollys Scrapbooking och det var helt fantastiska papper från Poppy Design + lite annat smått och gott:

110603-042

När jag ändå var i affären såg jag ett nytt nummer av 101 idéer så det var jag ju tvungen att ha….

110603-038

Dessutom har jag målat,målat och målat med mina ProMarkers och mina nya stämpelmotiv från Some Odd Girl:

110603-071

Inte nog med det! Snart kommer det här stämpelset hem i lådan också från Hero Arts/Kortmakaren

image

Nä, vem har tid och sitta här babbla längre? Nu vill jag SKAPA!!!!!

Ha en underbar helg!/ Carina

1 comment:

Sara-SaGam said...

Visst e de stämplarna från Hero Arts fantastiska! Ser fram emot att se vad du skapar med dom.