Saturday, June 25, 2011

Digital Goodies + Card challenge at Svensk Scrapbooking

Hi everyone! Time again for a little update and I feel it´s only fair that I´ll do one mostly in English this time…

This Thursday it was my time to host the “It´s in the cards” challenge over at ScrapMatters as a member of their hybrid team. I came up with this template and card:

preview_ckindh

fika-web

To read more about this challenge – and hopefully participate – go HERE to get to the posting…

Then I of course got my hands on more digital divine stuff. Just look at these (pics are linked):
lth_retrogarden_e2bgd_fandc_previewezane_bluebird

…and I made these layouts:

sunset110618healing110621examen110621konfirmation110610

***************

Now some Swedish….

Jag har i alla fall gjort ETT kort till Svensk Scrapbookings Midsommarcrop:

grattis1b

Den söta stämpeln kommer från Some Odd Girl och heter Baker Kaylee. Jag har färglagt henne med ProMarkers. Det prickiga pappret är baksidan på ett julpapper från BoBunny. Cupcakepappret är från Vibeke Spigseth. Blommor och bling kommer från Prima. Texten “Grattis” har jag stämplat med mina favvostämplar från Hero Arts som ni hittar HÄR hos Kortmakaren. Slutligen har jag ramat in det med en doodlad kant.

Jag hoppas verkligen att jag kommer hinna/orka göra mer till Midsommarcropen…

Ha det gott! /Carina

No comments: