Friday, March 25, 2011

Friday again!

Time do really seem to fly these days! I thought I´d better update my blog before the whole weekend has rushed by.

I have a lot of fun stuff to show you. I got some awesome kits to work with + one in the loop. Besides that I got my new stamps as a DT for the Swedish company Kortmakaren, but I´ll get back to that in Swedish further down…

Here are all the digital gorgeousness:

First this new goodie from Mari which I totally fell in love with! It just begs to go hybrid – and that is something I´m planning to do this weekend:

mkc-inthebirdhouse_LRG

I made a layout so far:

sweet110323

From Laitha´s Design I got this beauty:

image

I went with the greens here and came up with this:

kiviksmarknad110315

The latest kit I got is this one (which will be scrapped this weekend latest…)

image

I also made a new hybrid card for this week´s “It´s In the Cards” challenge over at ScrapMatters:

GP110319

The digital kit I used was this:

image

The cute little chicken is a stamp from Panduro which I colored with ProMarkers.

Now I´m switching to another subject – and to Swedish! ;D….

Jag blev så glad idag när jag kom hem från jobbet för jag hade fått paket från Kortmakaren! I det hittade jag mina första DT-stämplar som alla hade med påsk att göra. Jag har redan stämplat upp och färglagt ett antal motiv som kommer att bli kort under helgen….

Om ni är sugna på att vara med i en tävling tycker jag absolut att ni ska besöka Kortmakarens blogg.Det är en inspirationsutmaning och du ska utgå från det här läckra kortet som Maria har gjort:

image

Du måste använda minst stämpel av Kortmakarens egen design eller från Hero Arts på ditt kort.Läs mer på bloggen som du hittar HÅR!

Nu lämnar jag er för att ta fredag med min familj och mysa i soffan!

Ha en underbar helg!/ Have a wonderful weekend!

/Carina

No comments: