Tuesday, November 30, 2010

Panduros fyndlåda för scrapbooking…

OK – this is gonna be a post totally in Swedish….

Jag blev lite nyfiken nu när Panduro körde s k fyndlådor för scrapbooking. De kostar 99 kr och ska innehålla grejer till ett värde av ca 400 – klart man hoppas att fynda! Och vad fick jag då? Jo, det här:

101129 026

101129 033

  • Det var 14 olika mönstrade papper – 9 från Webster´s Pages, 1 från Glitz, 2 Melissa Frances, 3 julpapper från Panduros egen kollektion samt 1 (gräsligt) piratpapper från Panduro. Eftersom jag är ett stort fan av Webster´s var dessa en lyckoträff!

Dekorationsmaterial var som ni ser enbart från Panduros egna kollektioner.

På plussidan:

  • Alla mindre brads – till när jag ska göra egna blommor.
  • Knappar och band kommer alltid till användning!
  • De små hjärtformade öljetterna.
  • Bradsen som ser ut som flygplan och kameror.

På minussidan var:

  • de fula jättebradsen med “asiatiska” motiv.
  • De två megarullarna med punchinella som jag ALDRIG vet vad jag ska göra med…
  • De allra största bradsen i samlingen
  • Är inte jätteförtjust i de där “fisiga” pastellfärgerna….

Var det värt 99 kr? Jag tycker det var ok för jag gillade papprena och några av smågrejerna. MEN det känns lite B att de har stoppat i TVÅ av deras svårsålda megakit med brads och knappar….

Vad tycker du?

No comments: