Saturday, July 17, 2010

LördagsListan

Med inspiration från Elsie Flannigan så kommer jag att varje lördag ha en 10-i-toppfavoriter  för veckan… Förhoppningsvis kommer jag att komma på ett roligare namn och det kanske t o m blir en lista på engelska. Här är denna veckan:

1. Jordgubbar! Kan inte få nog av dessa just nu!

100710 048

 

 

 

 

 

 

2. Mina nya Crocs som jag köpte i London:

image

3. Stämplar från Mo Manning – både digitala och “fysiska”! Jag har följande just nu:

image image image image image image image

4. Leanne Ellis och hennes underbara konst!

image

5.  Denna glassort från Ben & Jerry´s

image

6. The Dail Digi – min startsida på internet. Denna site är en guldgruva för {digitala} scrappare!

7. Solkräm med HÖG solskyddsfaktor för ansiktet pga mina pigmentsfläckar….

8. Kläder från Noa Noa – man kan ju önska i alla fall…

image

9. Vara ute och fotografera!

image

10. ……

image

Här kan jag surfa runt i timmar och bli superinspirerad. Jag funderar allvarligt på att skaffa mig en Etsy-butik och jag vet vad jag vill sälja där…Fortfarande hemligt! ;)

Puh! Så var det klart!

Hoppas att du blev inspirerad av något – och ha en underbar helg!

No comments: