Thursday, June 17, 2010

Jag har scrappat!!! + Erica Zane

I helgen som gått fick jag gjort TVÅ pappersscrappar vilket kändes underbart!!!! Det känns verkligen som det har satt igång scrapnerven igen.  Den första är helt ny:

100613 064

Papper från Sassafras Lass och Bazzill. Stora blomman i papper har jag gjort själv (kommer en liten guide på det…) Övriga blommor Inkido, Bollfransen är från Bazzill.

Den andra är en remake. Jag hade en gammal scrap liggande på vårt bröllopsfoto som var en av de absolut första jag gjorde. Den har suttit längst bak i en pärm för att jag tyckte absolut inte om den. Så nu bestämde jag helt enkelt att göra om den – så fram med saxen bara!

Här är före:

100613 075

… och här är efter:

100613 117

Material: Allt från Prima Marketing förutom pappret som kommer från Webster´s Pages. Jag har även använt Pearl Maker och Glossy Accents.

Skillnad va???? Nu behöver den inte vara längst bak i pärmen i alla fall…

Slutligen lite på engelska….

Tomorrow is the release day for a new awesome kit by Erica Zane . This time she´s made a collab with  LDrag Designs  called   “Green Thumbs”.

ezane_ldrag_2greenthumbs

She also made this little cutie:

ezane_2greenthumbs-wa

Links will come up tomorrow!

Here´s my layout:

garden100616

Now some info: This blog will probably rest the whole next week since we´re going on vacation for London! Woohoo!

But I promise I´ll be back again in the beginning of July!

Take care all of you – and Happy Scrapping!

/Carina

1 comment:

Bonnie said...

Have a great time in London!!!! Safe trip!