Thursday, April 12, 2007

Dags för svenska....

Hejsan!

Som många andra bloggar här på nätet kommer även denna handla om både det ena och det andra.
MEN framförallt kommer det att handla om digital scrapbooking som är mitt stora intresse!

Jag kommer att utöka min länksamling - så är det någon som är nyfiken på digiscrapping hoppas jag att ni hittar lite trevliga tips...

Just nu finns det ett väldigt trevligt påskkit att ladda ner hos Peppermint Creative. Tänk bara på att du måste vara registrerad för att kunna ladda ner!
Här är bild och länk:



http://peppermintcreative.com/index.php?main_page=downloads


Lämna gärna en kommentar - det vore kul om någon är här och hälsar på!

Cinna

1 comment:

Cinna said...

Åh, jag heter oxå Cinna =) I bloggland iaf.... har ju inget med din blogg att göra, men jag ville bara säga det... bara för att liksom =)