Saturday, January 20, 2007

Hej alla svenskar - alla ni andra som kan läsa svenska!

Välkomna till min blog som till största delen kretsar runt digital scrapping!
Jag har nyligen blivit moderator för en svensk hemsida som heter Hantverk och Hobby. Du hittar en länk till den på vänstersidan. Mitt mål är att öppna upp för mer intresse för digital scrapping i Sverige men också att göra det mer tillgängligt för oss nordbor!
Jag skulle bli jätteglad om du som läser detta har några tips på vad du skulle vilja veta om. Lämna gärna det som kommentar här!

Själv är jag en hängiven digi-scrappare sedan februari -06 och ser bara fördelar!!!
Det är smidigt, billigt, snyggt, ser proffsigt ut men framför allt kan jag alltid ändra och göra om utan att något blir förstört!
Det fina i kråksången är dessutom att jag kan dela med mig av mina alster till flera utan att bli av med mitt orginal. Det blir faktiskt jättebra när man skriver ut på fotopapper - och inga saker som sticker ut eller kan gå sönder.

Så nu hoppas jag att flera upptäcker fördelarna med digi-scrapping. DET ÄR SÅ HIMLA KUL!

Kramisar från Carina

1 comment:

Lisbet said...

Ahh kul. Så kul att hitta en digiscrappare till. Om jag nu bara minns adressen ska jag återkomma. Har semester nu